AGRONUTS S.A. - Παραγωγή και εμπορία Αμυγδάλων, Αμυγδαλόψιχας, Αμυγδαλόψιχας κροκάν, Ξηρών καρπών, Φουντουκιών, Φιστικιών, Καρυδιών, Αποξηραμένων φρούτων, σταφίδων, Αμυγδαλα, ξηροι καρποι
 
 
i1
i1
i1
i1
i1
i1
i1
i1
i1
i1
 
 Agronuts BRC Agronuts IFS
Agronuts ISO 22000 AGRO
Προϊόντα της Agronuts A.E.
Αμύγδαλα και ξηροί καρποί, αμύγδαλα φιλε, αμυγδαλόψιχα, φιστίκια, καρύδια, φουντούκια, στραγάλια, αποξηραμένα βερίκοκα, αποξηραμένα δαμάσκηνα, σταφίδες.
αμυγδαλα
ΑΜΥΓΔΑΛΑ ΞΗΡΟΙ ΚΑΡΠΟΙ
Νέα / Ανακοινώσεις > Αναλυτικά
 
ανυγδαλα ξηροι καρποι
14/05/2013
Πολλαπλά τα οφέλη του αμυγδάλου

Πολλαπλά τα οφέλη του αμύγδαλου

 

 

Τα αμύγδαλα σήμερα κατέχουν υψηλότατη θέση στον κατάλογο τροφίμων. Θεωρείται από τους περισσότερους οργανισμούς υγείας «super» τροφή !

Πολυάριθμες μελέτες δείχνουν ότι η συχνή μέτρια κατανάλωση αμυγδάλων συμβάλλει στην ελάττωση της «κακής» χοληστερόλης (LDL). Επίσης, φαίνεται ότι η συχνή κατανάλωσή τους μειώνει την πιθανότητα νόσησης από διαβήτη τύπου ΙΙ.

Είναι εξαιρετική πηγή μονοακόρεστων και πολυακόρεστων οξέων. Περιέχονται ω-3 και ω-6 λιπαρά οξέα, τα οποία έχουν αντιφλεγμονώδη δράση, θωρακίζουν το ανοσοποιητικό σύστημα, συμβάλλουν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και προάγουν την καρδιαγγειακή λειτουργία.

Συνιστώμενη ποσότητα
Δεν υπάρχει ακριβής συνιστώμενη δοσολογία λήψης. Πρέπει να ληφθεί σίγουρα υπόψη ότι δεν μπορούμε να τρώμε υπερβολικές ποσότητες αμυγδάλων καθώς είναι πυκνά σε θερμίδες (100γρ δίνουν πάνω από 600 θερμίδες).

Είναι σίγουρα ασφαλής για τη σιλουέτα μας μια ποσότητα 20-30 γρ αμυγδάλων/ημέρα. Αυτή η ποσότητα «συμφωνεί» άλλωστε με τα ευεργετικά οφέλη των αμυγδάλων όπως έχει μελετηθεί.

Προσοχή
Όπως έχει ήδη αναφερθεί τα αμύγδαλα έχουν υψηλό θερμιδικό φορτίο, επομένως μην το παρακάνετε.

Μην προτιμάτε τους αλατισμένους καρπούς. Ελέγξτε αν περιέχουν ποσότητες αλατιού, μη διστάσετε να ρωτήσετε τον προμηθευτή σας.

Αποθηκεύστε τα αμύγδαλα σε μέρος ξηρό, η παρουσία νερού (υγρασίας) ευνοεί την ανάπτυξη αφλατοξίνων (τοξικές ουσίες που παράγονται από μύκητες)

Τα αμύγδαλα κάνουν πολύ καλή «παρέα» στις σαλάτες. Αυξάνουν τη θρεπτικότητά (πρωτεΐνες, ασβέστιο, μαγνήσιο, βιταμίνη Ε κα), αυξάνουν την παρουσία φυτικών ινών (20-30 γρ αμύγδαλα περιέχουν 2 γρ φυτ. ίνες), ενώ προσθέτουν και γεύση!

Σύσταση αμυγδάλου/100 γρ

Θερμίδες 612 Kcal
Πρωτεΐνες 21,1 γρ
Ασβέστιο 240
mg
Μαγνήσιο 270
mg
Βιταμίνη Ε 23,98
mg

Προτιμάτε τα ελληνικά αμύγδαλα είναι εύγεστα και πολύ καλής ποιότητας.

Η Ελλάδα παρουσιάζει αξιοσημείωτη παραγωγή αμυγδάλων ξεπερνώντας τους 12.000 τόνους. Η Θεσσαλία φαίνεται να έχει τη μερίδα του λέοντος σε παραγωγή. Καλλιεργούνται στη χώρα μας πάνω από 7 ποικιλίες με εξαιρετική γεύση και ποιότητα.

Πηγή: mednutrition.gr


line
 
Copyright © 2011 Agronuts S.A.
Created and Hosted by ItBiz
ξηροι καρποι gr en agronuts